Dienstag, 24. März 2009

CT Call - Katrins Design


Katrins Design - CT Call

Du magst mein Design? Bist du bereit für mein wunderbares Kreativ Team?

- mache 2 Layouts pro Kit
- lade diese Layouts in mindestens 3 Gallerien (DST Pflicht), stellt sie auf eurem Blog und in euren Foren aus
- registriere dich in meinem CT Forum

hört sich das gut für dich an? Bist du bereit?

Dann bewerbe dich jetzt unter dieser e-mail Adresse: mello-dee@gmx.de

- mit einem Link zu deiner DST Gallerie
- einem Link zu deinem Blog
- deine aktuellen CTs
- erzähle mir ein bisschen was von dir und sage mir warum du gerne in meinem CT wärst

Call End: 30.03.2009

hier kannst du meine Produkte anschauen:
www.scrap-dreams.com

------------------------------------------------------------------------------

Katrins Design - CT Call

Do you love my design? Are you ready for my nice Creativ Team?

- make 2 Pages per Kit
- upload the Pages in at least 3 galleries (DST included), on your blog and in your forums
- register @ my CT forum

Are you ready? This is your chance?

Apply here: mello-dee@gmx.de

- with a link to your DST Gallerie
- a link to your blog
- your current CTs
- tell me a little bit about you and the reason why you want in my CT

My products you can see here: www.scrap-dreams.com

CT Call End: 30.03.2009




3 Kommentare:

Tammy hat gesagt…

OH my goodness!! You have wonderful designs and I hope your call goes well.

Denise aka wererich hat gesagt…

Good luck with your CT call. Love your designs.

Laura hat gesagt…

Good Luck on your call!

Open Source Anleitungen